6949256666 press@keysmash.gr

ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – cochlea studio

keysmash powered by dycode

ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ

ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

ο κωνσταντινος αβράμης και η Ελένη Νιωτάκη συντονίζουν μία πεντάμηνη έρευνα με αντικείμενο ένα από τα πιο άναρχα έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, τους «Μαστούς του Τειρεσία» του Guillaume Apollinaire.* το αντιπολεμικό έργο που συγκλόνισε την Ευρώπη και αποτέλεσε το πρώτο κείμενο του υπερρεαλιστικού κινήματος βρίσκεται στο επίκεντρο του νέου εργαστηρίου της Ομάδας Θέατρο Πρόταση

ποιους κανόνες υπηρετεί η δραματουργία του μη ρεαλιστικού;

πως παρουσιάζεται σκηνικά ο αχαλίνωτος συνειρμός ενός ονείρου;

από τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου, ο φιλόξενος χώρος του cochlea studio υποδέχεται ένα τολμηρό εγχείρημα στο μεταίχμιο μεταξύ δραματουργίας και θεάτρου. οι συμμετέχουσες/οντες θα γνωρίσουν εργαλεία της δραματουργικής ανάλυσης, θα δοκιμάσουν μη ρεαλιστικές χειρονομίες, ανοίκειες ηχοποιήσεις και θα ασκηθούν πάνω σε συγκεκριμένες πρακτικές του σωματικού θεάτρου. το εργαστήρι απευθύνεται σε ηθοποιούς, χορευτές/τριες, performers, σε φοιτητές δραματικών σχολών και σε άτομα με εμπειρία στις παραστατικές τέχνες

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

«ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ»

εργαστήρι θεατρικής έρευνας

έναρξη: Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025

διάρκεια: 5 μήνες / 22 συναντήσεις

συχνότητα: κάθε Δευτέρα, 19:00―22:00

χώρος: cochlea studio (Παναγή Μπενάκη 4, 114 71)

κόστος: 40€/μήνα

εγγραφές, πληροφορίες: protasi.theater@gmail.com / 6978691158

OPEN DAY: για τις πρώτες δύο συναντήσεις παρέχεται η δυνατότητα δοκιμαστικής συμμετοχής (drop in) με κόστος 10€/μάθημα

ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΑΤΕΣ! η Μάρη, η Σάρα και η Γουίνι είναι οι χνουδωτές οικοδέσποινες του χώρου και θα μας συντροφεύουν στα μαθήματά μας!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ

ο κωνσταντινος αβράμης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. σπούδασε Φιλοσοφία (ΕΚΠΑ) και είναι τελειόφοιτος του μεταπτυχιακού Comparative Dramaturgy and Performance Research (Φρανκφούρτη/Ελσίνκι). έχει παρακολουθήσει εργαστήρια θεατρικής γραφής (ίδρυμα Κακογιάννης, θέατρο Πορεία) και υποκριτικής (θέατρο Άττις). σκηνοθετεί («/oRt I. ένας άνθρωπος μπορεί να σπάσει», «για το τρεμάμενο σώμα», «αγωνία ιερή. στον αργαλειό της Εύας Palmer Σικελιανού»), εργάζεται ως δραματουργός («Μαιευτήριο» του Θανάση Τριαρίδη, «Μηχανή Kafka», «Ευαγγελισμός της Κασσάνδρας», «The snake tramplers», «Tales of the beginning of time»), γράφει θέατρο («Noigandres. ιστορίες σεξισμένης παιδικότητας») και συντονίζει εργαστήρια δραματουργίας.

Η Ελένη Νιωτάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν (2022) και του Τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ (2021). Υπήρξε επί σειρά ετών μέλος του Θεατρικού και του Μουσικού Ομίλου Αρσακείων Ψυχικού (2001-2013), καθώς και της θεατρικής ομάδας ΔρΥς του Πανεπιστημίου Αθηνών (2013-2019), συμμετέχοντας σε πολυάριθμες ερασιτεχνικές παραστάσεις («Τρωάδες», «Εντελώς αναξιοπρεπές», «Η αυλή των θαυμάτων», «Ποιος ανακάλυψε την Αμερική;» κ.ά.). Έχει κάνει μαθήματα κλασσικού μπαλέτου και κλασσικής κιθάρας, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια emotional training βασισμένα στο σύστημα Στανισλάφσκι και τη Μέθοδο Στράσμπεργκ (2017), έχει ολοκληρώσει με επιτυχία το διεθνές εργαστήριο «η μέθοδος του Θεόδωρου Τερζόπουλου» (2022) και το εργαστήριο μεταγλώττισης με τον Ακίνδυνο Γκίκα (2024). Επαγγελματικά έχει συνεργαστεί με το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν σε παραστάσεις του Σταμάτη Κραουνάκη και της Μαριάννας Κάλμπαρη («Εκκλησιάζουσες», 2022), της Λίνας Νικολακοπούλου («Στην οδό Φρυνίχου… ξανά», με τον Θοδωρή Βουτσικάκη, 2023), του Κώστα Κουτσολέλου («Ήρθαν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά… δυστυχώς», 2023-2024), με το Open Studio και την ΕΡΤ («Χάρτινη Πόλη», σε σκηνοθεσία Ακίνδυνου Γκίκα, 2024), καθώς και με την Ομάδα Θέατρο Πρόταση και τον σκηνοθέτη Κωνσταντίνο Αβράμη («/oRt I.», 2024 και «αγωνία ιερή», 2023-).

*ο Guillaime Apollinaire υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους γαλλόφωνους ποιητές του εικοστού αιώνα. έζησε μια σκανδαλώδη ζωή, υπήρξε φίλος των πιο επιφανών καλλιτεχνών της avant-garde και επινόησε δύο όρους που στιγμάτισαν την ιστορία της τέχνης: τον «κυβισμό» και τον «σουρεαλισμό». ο τελευταίος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά για να περιγράψει τους «Μαστούς του Τειρεσία», ένα έργο που ρευστοποιεί κάθε μορφή φύλου, καταγωγής ή πεποίθησης για να αναμετρηθεί με τον πόλεμο, την υπογεννητικότητα, την αναξιοπρεπή εργασία. με το κείμενο αυτό ο Apollinaire επιχείρησε να μεταφέρει την εικαστική πρωτοπορία της εποχής του στο θέατρο

Please follow and like us:
Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
LinkedIn

0 Comments