THSL

Dystopian Future Inside The Utopian Past

Self Release

To “Deep Blue Abyss” ανοίγει τον δίσκο. Κινηματογραφικό. Με χάλκινα στην ενορχήστρωση. Τα φωνητικά μοιράζονται Mora (TenebrissomniuM) και Maya Kambaki (ex-Kosmogonia). Ο λυρισμός παρέα με το μπαρόκ. Οι φωνές που μπλέκουν με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Το συμφωνικό μοντέλο που γίνεται πιο Μέταλ κι από ανοξείδωτη AISI 316. O δεύτερος δίσκος του Θανάση Λαμπράκη (master mind των Lightfold και πολλά άλλα ακόμα) είναι εδώ, παρών και έτοιμος για μάχη. Παραγωγικότατος και πολυγραφότατος ο δημιουργός, επιστρέφει, με τη βοήθεια διαφόρων σπουδαίων καλλιτεχνών και – φυσικά – του τάλαντού του.

dystopianfuture23

“Karma In The Future” στη συνέχεια, το οποίο αποδίδει η Argyro Igkillizian (Tapeworm Electric-Diamond Signs-Fallen Angel). Η ένρινη ερμηνεία, ο γνήσιος τσαμπουκάς της ηλεκτρικής μπούκας και το δυναμικό ρεφρέν, οριοθετούν ένα τραγούδι που θα κάνει εξαιρετική φασαρία στα LiVE. Και εκείνη η τσαχπινιά σε μονό χρόνο… πολύ όμορφη ιδέα. Το σόλο είναι μπλε, επηρεασμένο από τους flash κιθαρίστες των τελών  της δεκαετίας του ’80. Ακολουθεί το “Under The Dystopian World”, με την Αnna Alexandridou στη φωνή. Την πομπώδη εισαγωγή τη χαζεύουμε, καθώς και το απίστευτα ποζαριστό riff (Θάνο, θα μας τρελάνεις) και στη συνέχεια ένα κρυστάλλινο ανσάμπλ, ταμάμ με την επίσης κρυστάλλινη φωνή της Άννας. Prog πινελιές, there is no future, there is no life in here και απίστευτο ξύλο στο ταμπούρο, με την υπογραφή της Ελένης Νότα (Ankor, ex-Nervosa).

“No Matter How Hard” και ο Κώστας Τόκας (PowerCrue, Reload) βρίσκεται πίσω από το μικρόφωνο. Γκράντε τραγούδι, με τα μονά του, με τα περάσματά του, το πολύ μελωδικό ρεφρέν, τον δημιουργικό πεσιμισμό, έτσι όπως τον έκαναν γνωστό οι Fates και ο Steven Wilson. Και ο Κώστας κάνει υποδειγματικά τη δουλειά του. Το “Awaken” ακολουθεί. Στη φωνή ο Thanos, o Θάνος Μπερτσάτος (PowerCrue, Lightfold, THANOS), που ερμηνεύει θεατρικά, λυρικά. Θυμίζει και λίγο Lightfold τούτο εδώ, ναι;

Πανέμορφη η εισαγωγή του “Dreams Like Clouds”, με τα σκασίματα να χτίζονται πάνω σε ένα πληκτρώδες ηχοτρόπιο. Panagiotis «Parthos» Papageorgiou (Parthian Shot, ex Voice of Greece, The Knights of Palermo), κυρίες και κύριοι! Μία άνετη επιλογή για να γεμίσεις ένα τραγούδι με φωνή. Αλλαγές σε ρυθμούς και ταχύτητες, ο Παναγιώτης είναι αρχοντικός στην ερμηνεία του και το Prog κερδίζει τις εντυπώσεις. Ο ίδιος τραγουδιστής ερμηνεύει το “Illusions”. Κρυστάλλινο ξεκίνημα, ηλεκτρική εισβολή και εδώ έχουμε να κάνουμε με μια θαυμάσια μίξη συναισθήματος και έμπνευσης. This is no life for me… Να πούμε εδώ ότι το μπάσο στο άλμπουμ έχει αναλάβει ο συνήθης ύποπτος Rich Melville (Lightfold, Exoristoi, Dickens Zoo, Big Ballz Band (TB ACDC)), ενώ όλες οι κιθάρες ανήκουν φυσικά στον Λαμπράκη, άλλως THSL.

“Can I Live Again” και στη φωνή η Maya, που είχαμε απολαύσει και στο ξεκίνημα. Είναι απαλό το μοτίβο, μπαλαντίζει, αφήνει την τραγουδίστρια να πλέξει φωνές και στη συνέχεια, που όλο τούτο γίνεται ηλεκτρικό, ανακατεύει πρώτα και δεύτερα φωνητικά, αρμονίες και εικονόλεξα και γίνεται κάτι άλλο. Κάτι από τη φαντασία του Λαμπράκη. “Get My Life Back” και εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα επικό κομμάτι, με σκασίματα και χορωδιακά μπασίματα, με το Prog στοιχείο διάχυτο, με δίκασες και τη φωνή του Chris Kappas (Achelous, ex Reflection, Whisper Killers). I’ve got nothing to fear, I’ve got nothing to lose…

thsl23

Αέρινες κιθάρες στην εισαγωγή του “Black Glass” και ξανά κοντά μας η Mora. Μην νομίσετε, το τραγούδι γίνεται βαρβάτο πολύ γρήγορα. Διάφορες αυξομειώσεις στην ταχύτητα και μία μελωδία στη φωνή, που θα σας μείνει για καιρό. Επίλογος με το “Embrace The Dystopia”, με τη φωνή της Tugce Beserler, της τραγουδίστριας από την Κύπρο, για την οποία μας μίλησε ο Θανάσης. Τι, νομίζατε ότι δεν έχουμε ήδη συνεντευξιάσει τον δημιουργό; Η φωνή είναι γλυκύτατη, γεμάτη και το τραγούδι ένα αγιάζι μελωδικό. Κάτι σαν reprise από soundtrack. Καλοτάξιδο, Θάνο! Πολλά μπράβο για την όλη δουλειά!

Κώστας Κούλης

Buy the album HERE!