«ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ» του Γιωργή Τσουρή

«ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ» του Γιωργή Τσουρή

Το έργο «Μακριά από παιδιά», μαζί με τα «170 τετραγωνικά» και τον «Χαρτοπόλεμο», αποτελεί το κλείσιμο της δραματικής τριλογίας, γύρω από τη θεματική: πατρική εστία - οικογένεια στην Ελλάδα του σήμερα. Μιας τριλογίας που δημιουργήθηκε από τον θεατρικό οργανισμό MA NON TROPPO, που κλείνει φέτος δέκα χρόνια ενασχόλησης με την νεοελληνική δραματουργία. Τη σκηνοθεσία του έργου αναλαμβάνει ο Γιώργος Παλούμπης.
«Μπλε καστόρινα παπούτσια»

«Μπλε καστόρινα παπούτσια»

Μια παράσταση για τη ζωή και τα όνειρα των ανθρώπων που παγιδεύτηκαν στο μεταίχμιο της ιστορίας, με φόντο την Αθήνα της δεκαετίας του ΄60. «Ήταν οι μέρες που' χε ανοίξει στο Μεταξουργείο, η Χαβάη. Ένα υπόγειο, συνδυασμός ταβέρνας και Φολί Μπερζέρ, που' χε σεπαρέ κι αντί για γυναίκες σέρβιραν άντρες ντυμένοι γυναίκες. Φορούσαν φουρό και ξύριζαν τα πόδια τους κι είχαν φτιάξει βυζιά γυναικεία πάνω στα αντρικά στήθη τους.» Εκεί, ανάμεσα στα πορνεία που μυρίζουν ντετόλ και πατσουλί, τα χαμόσπιτα που μπάζουν νερά και τα ιδιόμορφα καμπαρέ με τις πρώτες τραβεστί, ξετυλίγεται η ιστορία της μετεμφυλιακής Ελλάδας, μέσα από τα μάτια των ανθρώπων του περιθωρίου· ανθρώπων που την έζησαν και τη διαμόρφωσαν.
«Το Φτερούγισμα» του Βασίλη Γιαννόπουλου

«Το Φτερούγισμα» του Βασίλη Γιαννόπουλου

«Το Φτερούγισμα» αφορά στη σχέση ενός ζευγαριού που μετά από 20 χρόνια γάμου βρίσκεται σε κρίση. Η Μυρτώ και ο Αντώνης δεν μπορούν να αντιληφθούν τα αίτια που τους οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση. Γνωρίστηκαν στα φοιτητικά τους χρόνια, ερωτεύτηκαν, μετά παντρεύτηκαν, τι είναι αυτό που χάσανε ή δεν βρήκαν στην πορεία της διαδρομής τους; Γιατί θυμώνουν; Γιατί συγκρούονται; Γιατί δεν μπορούν πια να επικοινωνήσουν; Είναι οι προσδοκίες που είχε ο ένας από τον άλλον; Τα όνειρα που δεν πραγματοποιήθηκαν; Οι προσωπικές τους ματαιώσεις;
Η Απολογία της Μαρί Κιουρί  της Ευσταθίας

Η Απολογία της Μαρί Κιουρί της Ευσταθίας

Η συγκλονιστική παράσταση «Η Απολογία της Μαρί Κιουρί», σε κείμενο της Ευσταθίας και σκηνοθεσία της Κίρκης Καραλή, παρουσιάζεται από τις 8 Οκτωβρίου, στο θέατρο Αποθήκη! Στο ρόλο της Μαρί Κιουρί, η βραβευμένη για την ερμηνεία της με δύο θεατρικά βραβεία, Πέγκυ Τρικαλιώτη. Η Μαρί Κιουρί υπήρξε κορυφαία επιστήμων του 20ου αιώνα, κέρδισε παγκόσμια αναγνώριση, ήταν η πρώτη γυναίκα που βραβεύτηκε με το βραβείο Νόμπελ σε δύο διαφορετικές επιστήμες, τη Φυσική και τη Χημεία (1903 και 1911) και η πρώτη γυναίκα που δίδαξε στη Σορβόννη.
Τάο του Γ. Καφετζόπουλου

Τάο του Γ. Καφετζόπουλου

Ο Αντρέας Καραμούτσος προγραμματίζει τη συνταξιοδότηση του μετά από εννέα χρόνια στη φυλακή. Ο αλλοπρόσαλλος γιος του ονειρεύεται να κληρονομήσει το πατρικό «βασίλειο» της νύχτας και ο Ιωσήφ Μωυσίδης που «ανέβηκε σαν το φίδι» και πια «τρέχει» την Αθήνα, δεν προτίθεται να παραχωρήσει τίποτα. «Τάο», μια άγρια κωμωδία με στιγμές που παγώνουν το αίμα και έχουν δραματικά μοιραίες συνέπειες.
«Blackberry Trout Face (Μούρη Γεμάτη Μούρα)»

«Blackberry Trout Face (Μούρη Γεμάτη Μούρα)»

Σε ένα διαμέρισμα του Λίβερπουλ -που θα μπορούσε να είναι στον κάτω όροφο μιας οποιαδήποτε ελληνικής πολυκατοικίας- μεγαλώνουν μαζί, αλλά και ο καθένας μόνος, τρεις έφηβοι. Ο Τζέηκι, η Κέρι και ο Κάμερον -τα τρία πρόσωπα του έργου- είναι ετεροθαλή αδέρφια από την ίδια μητέρα και διαφορετικούς πατεράδες. Μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον όπου οι μόνες διέξοδοι είναι οι τοξικοεξαρτήσεις, η πορνεία και οι συμμορίες. Όταν η μητέρα τους τούς εγκαταλείπει αναγκάζονται να αναζητήσουν την ουσία της μητρότητας: δηλαδή ό,τι τρυφερά ανθρώπινο επιβιώνει. Το αναζητούν κατά μόνας, αλλά -κυρίως- μαζί. Οι τρεις τους είναι, ταυτόχρονα, και οι τρεις όψεις της εφηβείας, της ενηλικίωσης, του βλέμματος. Μέσα στους τοίχους του σπιτιού ενυπάρχουν όλοι οι οικογενειακοί δεσμοί, με όποιο πρόσημο θετικό ή αρνητικό, όλα τα συναισθήματα πλαισιωμένα από μια πραγματικότητα που πρέπει να αντέξουν, διατηρώντας το καταφύγιό τους.
«Αυτές που δεν προλάβατε»

«Αυτές που δεν προλάβατε»

Το έργο «Αυτές που δεν προλάβατε» ακολουθεί τέσσερις παιδικές φίλες που ξαναβρίσκονται αναπάντεχα. Χωρίς να ξέρουν τι τις έφερε και πάλι κοντά και γιατί, αποφασίζουν να αναλάβουν δράση "για να μην μας την πέφτουν τα αφεντικά, να μη μας φτύνουν στο δρόμο, να μη φοβόμαστε να γυρίσουμε το βράδυ σπίτι μας και γενικά ξέρετε, για όλα αυτά". Παρακολουθούμε βήμα- βήμα την πορεία τους προς την δημιουργία μιας μυστικής φεμινιστικής ομάδας, αλλά και το ξανασμίξιμό τους, τις αμφιβολίες και τα εμπόδια που συναντούν, σε μια ιστορία με χιούμορ και ευαισθησία, που αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στη δράση και την αφήγηση, ανάμεσα στο ρεαλισμό και την φαντασία.
«Οιδίπους Τύραννος» του Σοφοκλή

«Οιδίπους Τύραννος» του Σοφοκλή

Ο Οιδίποδας, βασιλιάς της Θήβας, αναλαμβάνει να βρει τον δολοφόνο του Λαΐου ο οποίος, σύμφωνα με τον χρησμό, είναι υπεύθυνος για τον φοβερό λοιμό που έχει πλήξει την πόλη του. Στην πορεία, ανακαλύπτει πως όχι μόνο είναι ο ίδιος ο φονέας του προηγούμενου βασιλιά της Θήβας, αλλά και ο δολοφόνος του πατέρα του και σύζυγος της μητέρας του. Έπειτα από αυτή την αποκάλυψη της τραγικής αλήθειας, η Ιοκάστη απαγχονίζεται και ο Οιδίποδας αυτοτυφλώνεται.
«Πανεπιστήμιο – Ομόνοια»  του Γιάννη Οικονόμου

«Πανεπιστήμιο – Ομόνοια» του Γιάννη Οικονόμου

Ένας άνδρας και μια γυναίκα είναι παγιδευμένοι σε ένα βαγόνι της κόκκινης γραμμής του μετρό, λόγω διακοπής ρεύματος. Αυτή η ατυχής στιγμή είναι η αρχή της σχέσης τους. Μέσα στο βαγόνι γνωρίζονται και ερωτεύονται. Στη συνέχεια όμως ο άνδρας αποκαλύπτει ένα πρόσωπο χειριστικής και βίαιης συμπεριφοράς. Τότε, η κατάσταση αλλάζει και η γυναίκα καλείται να πάρει μία καθοριστική απόφαση αναδεικνύοντας πως, παρά τις διαφορετικές εκδοχές της, η βίαιη συμπεριφορά πάντα παραμένει μοιραία.
MY LIFE IN ART του Άντριου Κόουι

MY LIFE IN ART του Άντριου Κόουι

March 28, 2023    
9:00 pm - 11:00 pm
Η κωμωδία καταστάσεων του Άντριου Κόουι κοιτάει μέσα από την κλειδαρότρυπα στις πρόβες μιας θεατρικής παράστασης και προσεγγίζει με χιούμορ τις παρεξηγήσεις, τις διαφωνίες και τα πάθη που μπορεί να προκύψουν πίσω από τη σκηνή... Το έργο ανέβηκε με επιτυχία το 2014 στο Θέατρο Αργώ και το 2019 & 2021 στο Θέατρο 104 στην ανανεωμένη εκδοχή της παράστασης, ένα καστ νέων ηθοποιών - Αλέξανδρος Δαβιλάς, Αντιγόνη Μακρή, Ορέστης Τουλιάτος – μας καλωσορίζει στη σκηνή του Vault Theater Plus και στα μυστικά της ζωής τους στην τέχνη!
Photograph 51

Photograph 51

Το πολυβραβευμένο έργο της AnnaZiegler, μετά τη θριαμβευτική του πορεία στο West End του Λονδίνου (βραβείο πρώτου γυναικείου ρόλου για την Νικόλ Κίντμαν) έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα να μας αφηγηθεί την αληθινή ιστορία της Ρόζαλιντ Φράνκλιν, της ερευνήτριας που τον Μάιο του 1952 κατάφερε πρώτη να αποτυπώσει σε μία φωτογραφία το ανθρώπινο DNA, ανοίγοντας το δρόμο στις εντυπωσιακές ιατρικές ανακαλύψεις, φάρμακα, θεραπείες και εμβόλια που έχουν γίνει σήμερα κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Όλοι οι συνεργάτες της Ρόζαλιντ έγιναν διάσημοι, πήραν Νόμπελ, αποτελούν σήμερα σημεία αναφοράς στην επιστημονική έρευνα. Η Ρόζαλιντ όμως όχι. Ίσως γιατί δεν πρόλαβε. Ίσως γιατί η ίδια δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για τη δόξα. Ίσως επειδή ήταν γυναίκα.
TΟ ΠΟΡΤΡAIΤΟ ΤΟΥ ΝΤΟΡΙΑΝ ΓΚΡΕΥ του John Osborne

TΟ ΠΟΡΤΡAIΤΟ ΤΟΥ ΝΤΟΡΙΑΝ ΓΚΡΕΥ του John Osborne

Μετά την περσυνή πετυχημένη  χειμερινή σεζόν & τις καλοκαιρινές φεστιβαλικές παραστάσεις, συνεχίζουμε για δεύτερο χρόνο (τρίτη σεζόν ) στο Studio ΚΥΨΕΛΗΣ .        Χαρακτηρίστηκε μια από τις πιο καλύτερες παραστάσεις της χρονιάς και συνέλεξε εξαιρετικές κριτικές. Επιχορηγήθηκε από το ΥΠ.ΠΟ. &  εντάχθηκε στις εκδηλώσεις του ΟΠΑΝΔΑ .       Η περίφημη εκδοχή του Osborne μετά το Εθνικό θέατρο της Αγγλίας και άλλα μεγάλα θέατρα παγκόσμια ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την ομάδα Θεατρίνων Θεατές & επαναλαμβάνεται. Το υπέροχο κλασσικό αριστούργημα μιλά για ένα γοητευτικό νέο που αναστατώνει με την ομορφιά του το Λονδίνο , ποζάρει για ένα πορτρέτο και εύχεται να παρέμενε νέος όπως αυτό σε όλη του τη ζωή με οποιοδήποτε τίμημα. ΄Eνα μεταφυσικό αριστούργημα για την νιότη που χάνεται & τη ζωή που μας προσφέρεται. Εμείς την ορίζουμε ή η μοίρα; 
Viva la Muerte  του Γιάννη Παπάζογλου

Viva la Muerte του Γιάννη Παπάζογλου

Ένας άγνωστος εισβάλλει στο διαμέρισμα μιας γυναίκας. Εκείνη δικαστής, συγκατοικεί με τη μητέρα της. Εκείνος κρεοπώλης. Με τη μορφή θεάτρου μέσα στο θέατρο παίζουν ένα παιχνίδι που θα τους φέρει αντιμέτωπους με τα τραύματά τους. Ποιός θα ‘ναι ο νικητής; Ποιός ο χαμένος; Στο φόντο ο πίνακας του Bacon «Painting 1946» και μια σειρά ανεξιχνίαστες δολοφονίες αποκλήρων. Ένα κοινωνικό θρίλερ με λόγο κοφτό και ασθματικό που ισορροπεί ανάμεσα στο γκροτέσκο και στο τραγικό, στο όνειρο και στην πραγματικότητα.
ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ  του Τόμας Μπέρνχαρντ

ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ του Τόμας Μπέρνχαρντ

Λόγω της μεγάλης ανταπόκρισης του κοινού, παρατείνονται οι παραστάσεις, από τις 27 Φεβρουαρίου έως τις 4 Απριλίου, για τον Αφανισμό, το τελευταίο μυθιστόρημα του Τόμας Μπέρνχαρντ που σκηνοθετεί και ερμηνεύει η Άννα Κοκκίνου στο Θέατρο Σφενδόνη. Νέες ημέρες και ώρες παραστάσεων, κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00. Ο Αφανισμός, ίσως εξαιτίας της ανελέητης σκληρότητάς του που εξωθείται στα άκρα, είναι σαν πνευματική διαθήκη που ο συγγραφέας αφήνει πίσω του. Στις μέρες μας ιδιαίτερα ακούγεται προφητικός ο λόγος του- μοιάζει γι’ αυτόν θέμα ζωής και θανάτου.
Δεσποινίς Μαργαρίτα του Ρομπέρτο Ατάϋντε

Δεσποινίς Μαργαρίτα του Ρομπέρτο Ατάϋντε

Με το εμβληματικό έργο «Δεσποινίς Μαργαρίτα» του Ρομπέρτο Ατάϋντε έρχεται αντιμέτωπη φέτος η Κατερίνα Μαραγκού, υπό τη σκηνοθετική οδηγία του Γιάννη Μαργαρίτη και με τη σημαντική συμβολή του συνθέτη Σταμάτη Κραουνάκη. Το «Δεσποινίς Μαργαρίτα» ανέβηκε το 1975 στην Ελλάδα με την Έλλη Λαμπέτη. Σήμερα 47 χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα και ενώ μεσολάβησαν και άλλες παραστάσεις του ίδιου έργου στην χώρα μας, η Κατερίνα Μαραγκού επανεμφανίζεται στην σκηνή του θεάτρου ΆΛΜΑ ερμηνεύοντας τον σημαντικό αυτό μονόλογο στην εξαιρετική μετάφραση του Κώστα Ταχτσή.
ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΕ…

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΕ…

Ο Τάκης επισκέπτεται την συντετριμμένη φίλη του, Εύα, στο μαγαζί της, ώστε να της συμπαρασταθεί στον χωρισμό της από τον Στέλιο. Στην παρέα προστίθενται και ο μαινόμενος Γιώργος, καθώς και η Σοφία η οποία προσπαθεί να τον ηρεμήσει. Το σκηνικό συμπληρώνει η είσοδος του Αντώνη, άρτι αφιχθέντος απ΄ το Κατάρ σε σύγχυση από το jetlag. Έξαφνα εμφανίζεται ο Τζόναθαν, ένας μυστηριώδης Βρετανός που από κάποια διαβολική σύμπτωση της μοίρας βρίσκεται να παίζει καταλυτικό ρόλο στις σχέσεις όλων. Ένα απρόσμενο τηλεφώνημα του Στέλιου και ένα ξέφρενο πάρτι γεμάτο ανατροπές και αποκαλύψεις τους οδηγεί όλους σε…
Έρως Μονόπτερος ο Πλάνης  του Γεράσιμου Γεννατά και τη Μάριας Φλωράτου

Έρως Μονόπτερος ο Πλάνης του Γεράσιμου Γεννατά και τη Μάριας Φλωράτου

Αποσπάσματα από τον Πλούταρχο, την Σαπφώ, τον Ευριπίδη, τον Επίκουρο, τον Σαίξπηρ, τον Πούσκιν και τον Γρυπάρη, συνδυάζονται με πρωτότυπα κείμενα και συνθέτουν ένα απροσδόκητο “Eρωτικό Μενού”. Έρωτας Κεραυνοβόλος, Ανεκπλήρωτος, Παράνομος, Βουκολικός και Πλατωνικός, αποτελούν τις ερωτικές συνταγές που επενδύονται με αγαπημένα ελληνικά και ξένα τραγούδια, δημιουργώντας ένα εύθυμο μουσικοθεατρικό θέαμα. Ένα διασκεδαστικό βαριετέ με πολλή ποίηση, υψηλή μαγειρική και ταχυδακτυλουργικά κόλπα, για την τρέλα του Έρωτα, που μας μεταμορφώνει, μας στοιχειώνει, μας μεθάει και στο τέλος μας νικάει.
Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ  του Ζαν Κοκτώ

Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ του Ζαν Κοκτώ

Ο σπουδαίος μονόλογος του Ζαν Κοκτώ «Η Ανθρώπινη Φωνή» του Ζαν Κοκτώ με τη Λουκία Μιχαλοπούλου και σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη , κλείνει τον κύκλο των παραστάσεών του στο θέατρο Μικρό Χορν, την Τρίτη 4 Απριλίου. Η κάτοχος του θεατρικού βραβείου Μερκούρη (2011) αναμετριέται με έναν εμβληματικό ρόλο που κατά το παρελθόν ερμήνευσαν κάποιες από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς παγκοσμίως (Σιμόν Σινιορέ, Ίνγκριντ Μπέργκμαν, Λιβ Ούλμαν, Χούλια Μιχένες, Ντενίζ Ντιβάλ, Ρενάτα Σκότο κ.α.).
Η Μαντόνα με το Γούνινο Παλτό 

Η Μαντόνα με το Γούνινο Παλτό 

Η Μαντόνα με το Γούνινο Παλτό είναι μια έντονη ιστορία αγάπης και απώλειας, επίκαιρη και διαχρονική, καθώς αφορά όλα εκείνα που θέλουμε να πούμε, όλες τις σκέψεις που κάνουμε και δεν μοιραζόμαστε, όλα τα ανείπωτα, που μας πνίγουν και τελικά μας οδηγούν σε έναν συμβολικό ή και όχι μαρασμό. Τρεις χαρακτήρες μπλέκονται ψυχαναλυτικά σε ένα παιχνίδι ενηλικίωσης και ωρίμανσης. Καλούνται να μάθουν να ζουν τις στιγμές, να συλλαβίζουν τις αλήθειες της ζωής, να μας μυήσουν στα μυστικά του ανιδιοτελούς έρωτα και τελικά στα μυστικά της ίδιας της ζωής.
Θοδωρής Βουτσικάκης - Στην οδό Φρυνίχου...ξανά

Θοδωρής Βουτσικάκης - Στην οδό Φρυνίχου...ξανά

Στην οδό Φρυνίχου ξανά. Μια νέα «συνομιλία» του Θοδωρή Βουτσικάκη με τον Νεοκλή Νεοφυτίδη στο πιάνο και τον Βαγγέλη Μαχαίρα στο ούτι και το μαντολίνο, σε μουσικές και τραγούδια που αναδεικνύονται μοναδικά στην υποβλητική ατμόσφαιρά της σκηνής του θεάτρου Τέχνης στην Πλάκα. Σύγχρονα και κλασικά ελληνικά τραγούδια, που με σιγουριά θα τα ονομάζαμε Αγάπες της Ζωής μας και κάποιες ιδαίτερες επιλογές-εκπλήξεις από την αγγλική και ιταλική μουσική σκηνή Στίχοι δυνατοί, μελωδίες καθαρές, όλα με έναν στόχο και προορισμό να δώσουν το χώρο και τον χρόνο που αξίζει σε αυτό το θαύμα των τριών λεπτών που λέγεται τραγούδι.
ΚΩΛΟΚΑΙΡΟΣ  του Αντώνη Τσιοτσιόπουλου

ΚΩΛΟΚΑΙΡΟΣ του Αντώνη Τσιοτσιόπουλου

Σε ένα κέντρο διασκέδασης στην Ελευσίνα, μέσα στα απομεινάρια του γλεντιού της προηγούμενης νύχτας, οι χαρακτήρες του έργου βρίσκονται μπροστά σε μια μεγάλη έκπληξη. Η άφιξη του Σοφοκλή, όχι μόνο θα αναταράξει τις ισορροπίες στο μικρόκοσμο του μπουζουκτσίδικου, αλλά θα φέρει μυστικά και αποκαλύψεις στο φως και θα εξωθήσει τον Μίμη, τον Στέλιο, τη Μαρία και τον Μάκη σε ακραίες συγκρούσεις. Το παρελθόν επισκέπτεται βίαια το παρόν, την ώρα που όλοι ετοιμάζονται για μια κηδεία και οι ουρανοί έχουν ανοίξει. Όλα προμηνύουν μια απρόσμενη εξέλιξη.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑ του Ι. ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑ του Ι. ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ

Το έργο του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν,“Μετά την πρόβα” τοποθετείται χρονικά ανάμεσα σε μια πρόβα που έχει τελειώσει και σε μια πρεμιέρα παράστασης, που δεν έχει ακόμη γίνει. Είναι ο μεταιχμιακός τόπος, όπου όλα μπορούν ακόμα να αιωρούνται, είναι η κατάσταση, όπου το φανταστικό “τείνει” να είναι αληθινό, αλλά ακόμη δεν είναι. Οι τρεις ήρωες δέσμιοι της εικόνας τους από το παρελθόν δεν παλεύουν να την αποτινάξουν αλλά εμμένουν και βυθίζονται σε αυτή μέχρι που ασφυκτιούν και καταστρέφονται.
ΜΠΙΛ & ΛΟΥ

ΜΠΙΛ & ΛΟΥ

Βασισμένο σε μια αληθινή ιστορία φιλίας που επαναδιαπραγματεύεται το «μαζί». Η Λου, μια τετραπέρατη μα παραμελημένη οκτάχρονη από την Αυστραλία, είναι διαρκώς απορημένη: «Πώς μπορεί κάποιος που γεννιέται να είναι ατύχημα;», «Οι γοργόνες κάνουν απολέπιση;», «Σ’ έχουν κοροϊδέψει ποτέ;». Ο Μπιλ, ένας άθεος Εβραίος από τη Νέα Υόρκη, υπέρβαρος και με σύνδρομο Άσπεργκερ, είναι διαρκώς μπερδεμένος. Ο Μπιλ και η Λου, χωριστά αλλά μαζί, είναι ένα απροσδόκητο «μπερδαπορημένο» ντουέτο, που η μοναξιά του ενός λειαίνει τη μοναξιά του άλλου.
Ο ΤΟΡΝΟΣ  του Γιάννη Κεντρωτά

Ο ΤΟΡΝΟΣ του Γιάννη Κεντρωτά

«Ο τόρνος»* του Γιάννη Κεντρωτά είναι μια μαύρη κωμωδία, ένα οξύ κοινωνικό σχόλιο πάνω στην καθημερινή βία. Έργο βαθιά τραγικό, με σουρεαλιστικά στοιχεία και περισσότερο μαύρο από ότι κωμικό, «Ο τόρνος» αντλεί το υλικό του από την σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, το περιστρέφει μέσα από 8 σκηνές, διεισδύει, παθαίνει εμπλοκή και ανατινάσσεται μπροστά μας ξεβολεύοντας τον θεατή που στέκεται αμήχανα στο να γελάσει, να στεναχωρηθεί ή να θυμώσει. Σαν ένα μικρό ατύχημα, σε ένα μικρό μηχανουργείο, που πέρασε στα ψιλά. Σαν ένα μικρό ανέκδοτο ή σαν αστείο. Η ζωή του Αλέξη. Η ζωή ενός αγοριού που μεγαλώνει μέσα στη θαλπωρή μιας παραδοσιακής οικογένειας στις παρυφές μιας ελληνικής πόλης και προσπαθεί να βρει τα πατήματα του για να σταθεί με περηφάνεια και αισιοδοξία στις αναποδιές της ζωής.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΝΟΣ ΓΕΛΟΙΟΥ -  του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΝΟΣ ΓΕΛΟΙΟΥ - του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι

«Το όνειρο ενός γελοίου… Το τελευταίο έργο του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι ήταν η αφορμή για να εμπλακούμε με την πραγματικότητα ενός ονείρου και την κρισιμότητα του γελοίου. Ξεκινήσαμε αυτή την όμορφη διαδρομή μέσα στο καλοκαίρι από το ανοιχτό θέατρο του Βύρωνα και συνεχίζουμε μέσα στον χειμώνα στο κλειστό θέατρο Κιβωτός, κάθε Δευτέρα και Τρίτη. Το ορατό είναι το τσόφλι του αόρατου. Όνειρο και πραγματικότητα συμφύονται με ευχή το ασυνείδητο να γίνει συνειδητό. Το σκοτάδι να φωτιστεί. Το τραύμα να θεραπευτεί. Η αγάπη να γίνει δρόμος. Προχωράμε μέχρι να βρεθούμε στο κέντρο. Λίγο αριστερά, λίγο δεξιά ψάχνοντας και προσπαθώντας συνεχώς να βρούμε την θέση μας… Καλή μας αντάμωση.»
«Ο Έλληνας βάτραχος» ένας μονόλογος του Δημήτρη Ποταμίτη

«Ο Έλληνας βάτραχος» ένας μονόλογος του Δημήτρη Ποταμίτη

Μετά από μια βιβλική καταστροφή, μια γυναίκα μισολιπόθυμη, ξυπνάει, μεταξύ λάσπης και σκουπιδιών και συνειδητοποιεί ότι βρίσκεται πάνω στα μάρμαρα της στέγης του Παρθενώνα. Ο βράχος της Ακρόπολης, μετά τον κατακλυσμό, έχει μετατραπεί σε νησί αφού ολόκληρη η Ελλάδα έχει πια βυθιστεί. Δίπλα της, απομεινάρια ενός πολιτισμού που χάθηκε. Όλα δείχνουν πως μόνο αυτή έχει επιζήσει. Αναζητώντας στους λαβύρινθους του μυαλού της, τη στιγμή της καταστροφής, αναρωτιέται αν ο κύκνος με το όνομα Αίσωπος, την έκρυψε στα φτερά του μαζί με τον μύθο του και την έσωσε… Βρίσκει έναν βάτραχο, τον ονομάζει Διογένη, τον διορίζει φίλο της και κάθε μέρα, μέσα από ένα μύθο, του μαθαίνει όλη την νεότερη Μυθολογία των Ελλήνων. Έτσι αρχίζει ένα ταξίδι με δέκα αλληγορικούς μύθους, ψάχνοντας να καταλάβει και η ίδια τους λόγους που οδήγησαν ολόκληρη τη χώρα στο βυθό.
Νύχτες

Νύχτες

Ένας μοναχικός νέος γνωρίζει τυχαία στο δρόμο μια νεαρή κοπέλα, τη Νάστενκα. Η βραδινή αυτή γνωριμία τους οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες συναντήσεις τις νύχτες που ακολουθούν, όπου οι ήρωες μοιράζονται τις παράξενες ιστορίες της ζωής τους και συνδέονται με μια αδερφική και πρωτόγνωρη αγάπη. Ενώ, όμως, η Νάστενκα μιλάει για τον άντρα που περιμένει να γυρίσει πίσω σε αυτήν για να την παντρευτεί, ο ονειροπόλος ήρωας μας σιγά σιγά την ερωτεύεται, παρ’ όλο που η ανταπόδοση των συναισθημάτων του είναι ανέλπιδη. Ταυτόχρονα όμως εξομολογείται για πρώτη φορά όλον τον φαντασιακό του κόσμο, τον μοναχικό τρόπο ζωής του και το καταδικασμένο, μακριά από την πραγματικότητα μέλλον του.
ΤΟ ΤΑΒΛΙ  του Δημήτρη Κεχαΐδη

ΤΟ ΤΑΒΛΙ του Δημήτρη Κεχαΐδη

Ο Φώντας άνθρωπος της πιάτσας, προσπαθεί να παρασύρει τον Κόλια..πρώην ήρωα της αντίστασης ..και τώρα λαχειοπώλη ,να “παίξει” σε μια κομπίνα: Να βγουν από την οικονομική μιζέρια.. Και να απολαύουν την ‘κορυφή’ της κοινωνίας..! Χαρακτήρες αυθεντικοί, λαϊκοί, οικείοι, αναγνωρίσιμοι, τραγικοί και κωμικοί συνάμα, που συνοψίζουν την ουσία της νεοελληνικής φιλοσοφίας..! Με χιούμορ και συμπάθεια για τους ήρωές του, ο Κεχαΐδης σκιαγραφεί το πορτραίτο του νεοέλληνα που, αναζητώντας μια καλύτερη ζωή, καταφεύγει. Στην ψευδαίσθηση και την ονειροπόληση…!
"Τι είδε ο μπάτλερ"

"Τι είδε ο μπάτλερ"

Στην ψυχιατρική κλινική του κυρίου Πρέντις έρχεται μία νεαρή κοπέλα με σκοπό να δουλέψει ως γραμματέας. Ο ψυχίατρος όμως έχει άλλες βλέψεις. Την ίδια στιγμή φτάνει στην κλινική η σύζυγος του κυρίου Πρέντις έπειτα από ένα ξέφρενο πάρτι, κυνηγημένη από ένα νεαρό απατεώνα που την εκβιάζει. Το αλαλούμ συμπληρώνεται με την άφιξη ενός ψυχικά διαταραγμένου κρατικού ελεγκτή για επιθεώρηση στην κλινική κι ενός αστυνόμου που ψάχνει απεγνωσμένα το χαμένο μέλος από το άγαλμα του Ουίστον Τσόρτσιλ. Μια ξέφρενη κωμωδία γεμάτη γέλιο και ανατροπές, που σατιρίζει με καυστικό τρόπο τα ήθη της σύγχρονης κοινωνίας.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Powered by Events Manager