Υπάρχει ελαφριάς μορφής επαναλαμβανόμενου τύπου ομοφυλοφιλία ή είναι μια επινόηση κάποιων για να δικαιολογήσουν αυτό που δεν θέλουν να καταλάβουν;
Ο Μίτσελ (Δημήτρης Τσιγκριμάνης) είναι ένας ανερχόμενος ηθοποιός, που αφήνεται να μανουβράρεται από την μάνατζέρ του Νταϊάν (Ευαγγελία Βουκάντση), με μόνο σκοπό να γίνει διάσημος. Πνίγει τις δικές του ανάγκες, τα δικά του θέλω, γιατί απλά δεν… βολεύουν τον στόχο. Η γνωριμία του με τον Άλεξ (Πάνος Κούλης), έναν ετεροφυλόφιλο πόρνο, είναι καθοριστική. Και οι δύο θα εισχωρήσουν βαθιά σε αυτή τη γνωριμία, παλεύοντας να βγάλουν στην επιφάνεια όλα όσα κρύβουν, φοβούμενοι τα ταμπού και τις αντιλήψεις μιας ανεγκέφαλης κοινωνίας.
Η κοπέλα του Άλεξ, η Έλεν (Δήμητρα Μπαντή), τον χρησιμοποιεί σαν δεκανίκι. Δεν κατανοεί τον ίδιο, δεν θέλει να κατανοήσει γιατί κάνει αυτό που κάνει. Τι κρύβεται πίσω από την ετερόφυλη κουρτίνα;
Όταν ο Μίτσελ και ο Άλεξ ερωτεύονται, αρχίζουν τα δύσκολα για τις δυο γυναίκες.
Θα υπάρξει ισορροπία; Θα καταφέρουν οι δυο ήρωες να αποτάξουν τον βδελυρό μανδύα που τους έχουν επιβάλλει; Θα καταφέρουν να γίνουν ευτυχισμένοι ή θα παραμείνουν μαριονέτες μιας κοινωνίας που δεν θέλει να βγει από το καβούκι της; Που αρνείται πεισματικά να δει μπροστά της και μένει πίσω από τα θολά και άχρωμα πατομπούκαλά της, σαν κακομαθημένο παιδάκι που δεν του κάνεις το χατίρι.
Βρισκόμαστε σε ένα χρονικό σημείο, που η κακοποίηση έχει πλέξει τους ιστούς της σε όλο το μήκος και το πλάτος της Γης. Που δεν αντιλαμβάνεται τη διαφορετικότητα σε όλα τα επίπεδα. Που εμμένει σε σκουριασμένες αντιλήψεις.
Η παράσταση είναι πολυεστιακή, γεμάτη αντιθέσεις και συναισθήματα. Οι πινελιές χιούμορ που τη διακρίνουν, ισορροπούν τις εντάσεις των ρόλων.
Ο Δημήτρης Τσιγκριμάνης, στον ρόλο του Μίτσελ, κατάφερε να αποδώσει υπέροχα το εύθραυστο του ρόλου, τον συναισθηματικό κυκεώνα και την πάλη του ήρωά του προς την ευτυχία. Ο Πάνος Κούλης, κάνοντας τον Άλεξ, ισορρόπησε με επιτυχία στις αντιθέσεις του ήρωά του, πέρασε ρεαλιστικά την υπόσταση αλλά και τον ψυχισμό, με ευαισθησία αφήνοντας τον θεατή να αναρωτηθεί, να αναθεωρήσει, να χωθεί βαθιά στον ήρωά του και ίσως να ταυτιστεί σε αρκετά σημεία.
Η Ευαγγελία Βουκάντση, εξαιρετική στο ρόλο της Νταϊάν, ενσαρκώνει τη σημερινή κοινωνία, που θα κάνει τα πάντα για να θάψει το θέμα κάτω από το χαλάκι. Δεν ξέρεις αν πρέπει να τη μισήσεις ή να την περάσεις από όλες τις τάξεις του σχολείου ξανά για εκπαίδευση. Κάτι που σίγουρα χρειάζεται και η κοινωνία που ζούμε. Η Δήμητρα Μπαντή υποδύεται την Έλεν, την κοπέλα του Άλεξ, τη γυναίκα που εθελοτυφλεί έχοντας πρώτα από όλα λάβαρο το δικό της συναισθηματικό όφελος. Έχει μια πιο γήινη προσέγγιση στον ρόλο της, δίνοντας μια ακόμα ζωντανή και καθάρια πινελιά στον θεατρικό καμβά της παράστασης.
Το «Κρυφτό» είναι μια παράσταση που αξίζει να παρακολουθήσετε και να της δείξετε την αγάπη που της αξίζει.
Μαίρη Ζαρακοβίτη
Μία παράσταση στη σκιά του προεδρικού διατάγματος 85/2022 (ΦΕΚ 232/Α/17-12-2022), με το οποίο τα πτυχία καλλιτεχνικών σπουδών εξισώνονται με απολυτήριο λυκείου. Θα θέλαμε πολύ να μάθουμε το όνομα εκείνου που σκέφτηκε και έπεισε και τους άλλους να γίνει κάτι τέτοιο. Θα επανέλθουμε.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Μετάφραση: Αικατερίνη-Ελικωνίδα Μαρούδη
Σκηνοθεσία: Ρωμανός Μαρούδης
Σκηνικά-Κοστούμια: Βασίλης Παπατσαρούχας
Επιμέλεια κίνησης: Αυγουστίνος Κούμουλος
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Ειριάννα Τσίτουρα
Φωτογραφίες & τρέιλερ: Πάτροκλος Σκαφιδάς
Επικοινωνία: Γιώτα Δημητριάδη
Παίζουν: Ευαγγελία Βουκάντση, Πάνος Κούλης, Δήμητρα Μπαντή, Δημήτρης Τσιγκριμάνης
Διάρκεια: 95 λεπτά
Η παράσταση είναι ακατάλληλη για ανηλίκους
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Πρεμιέρα 22 Ιανουαρίου
Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00
Θέατρο Altera Pars: Μεγάλου Αλεξάνδρου 123
Τηλέφωνο κρατήσεων: 21 0 44 08 755
Τιμές εισιτηρίων: 15 (γενική είσοδος), 12 (ανέργων, άνω των 65 και ΑΜΕΑ)
Προπώληση:
0 Comments