Ασυνήθιστο για τα ελληνικά δεδομένα να γίνονται συναυλίες στην αρχή της εβδομάδας, πόσο μάλλον ημέρα Τρίτη. Παρά ταύτα, όσοι προσήλθαν και ήταν πολλοί, λάτρεις του Black Metal και όχι μόνο, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τρεις μπάντες, τρεις εμφανίσεις που αφήσαν η καθεμιά το δικό της ξεχωριστό στίγμα.

Τη βραδιά άνοιξαν οι Αθηναίοι Svartulven .Με σύμμαχο τον πολύ καλό ήχο και τη σκηνική τους παρουσία, κατάφεραν να κερδίσουν το κοινό από τα πρώτα κιόλας κομμάτια, από την πρώτη τους ολοκληρωμένη δουλειά “Ruins Of Desolation, Transcendence For The Other Side” του 2021 και από το split Ep “Path Of The Undead Ichor”, καταφέρνοντας μέχρι το τέλος της εμφάνισής τους να ζεστάνουν το κοινό για τα καλά, προετοιμάζοντας το έδαφος για τους Βολιώτες Exilum Noctis. Οι Svatulven είναι μια πολλά υποσχόμενη μπάντα, που απ’ ό,τι φαίνεται, θα μας εκπλήξει ευχάριστα στο μέλλον.

Intro, Witness Of Fire Beyond, Svartulven In Twilight, Therianthropic Metamorphosis, The Parable Of Abel, Feast For The Black Earth, The Crystal Scythe Of The Old, Outro
Τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψουν την εμφάνιση των Exilium Noctis. Οι Βολιώτες ανέβηκαν στην σκηνή ορεξάτοι, γεμάτοι ενέργεια και τα έδωσαν όλα στην κυριολεξία. Με κάθε τραγούδι από τα συνολικά πέντε κομμάτια που έπαιξαν από το debut άλμπουμ τους ”Fragments Of Apocalypse”, κατάφεραν να ισοπεδώσουν στην κυριολεξία τον συναυλιακό χώρο του Temple.

Οι σημαντικότερες στιγμές ήταν δύο. Η πρώτη στο άκουσμα της διασκευής “Ov Fire And The Void” των Τεράστιων Behemoth, όπου δεν υπήρχε άτομο που να μην του έφυγε ο σβέρκος από το κοπάνημα και το δεύτερο όταν στο κλείσιμο του σετλιστ, παίζοντας το “Nightwitches”, το οποίο ήταν και το πρώτο single τους, ο τραγουδιστής τους κατέβηκε από τη σκηνή, στάθηκε ανάμεσα στον κόσμο, στο κέντρο του pit, δίνοντας το έναυσμα, τραγουδώντας και συμμετέχοντας στο χάος. Οι Exilium Noctis απέδειξαν ότι έχουν τη δυνατότητα να γίνουν μια μεγάλη μπάντα. Θα θέλαμε να τους απολαύσουμε πάλι σύντομα ζωντανά στην Αθήνα και αν είναι δυνατόν με ένα καινούργιο άλμπουμ.

Desecrators, The Coming Of Abaddon, Celestial Onslaught, Crucify The Rats Of Church, Ov Fire And The Void (Behemoth), Night Witches

Περασμένες δέκα και το Temple ήταν σχεδόν γεμάτο. Οι Αμερικανοί μετρ του ατμοσφαιρικού Black Metal Akhlys, μέσα στο σκοτάδι και κάτω από ένα έντονο πορφυρό φως και τον καπνό που κάλυπτε το πάλκο, έκαναν την εμφάνισή τους στο Αθηναϊκό κοινό. Φορώντας περίτεχνες μάσκες, σχεδιασμένες να προκαλούν τον τρόμο, σε συνδυασμό με τη μεθυστική μουσική τους, μετέφεραν τους ακροατές σε μια παράλληλη διάσταση απόκοσμη, εφιαλτική. Μολονότι είναι ένα είδος μουσικής που δεν είναι εύκολο στο άκουσμα, αφήσαν πολύ καλές εντυπώσεις.

Μια βραδιά που το Black Metal είχε την τιμητική του και όπου όλες οι μπάντες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, κατάφεραν να κερδίσουν και να εντυπωσιάσουν όσους είχαν την τύχη να παρευρεθούν στο Temple Athens Club. Οι ελληνικές μπάντες από τη μια – οι Svartulven και οι Exilium Noctis – απέδειξαν ότι η ελληνική Black Metal σκηνή έχει πολλά ακόμα να προσφέρει στο ιδίωμα και ότι μπορούν να ανταγωνιστεί αυτές του εξωτερικού. Ενώ οι Akhlys, που είναι από τις μεγαλύτερες μπάντες στο ατμοσφαιρικό Black Metal, απέδειξαν όχι μόνο ότι αυτό μπορεί να παιχτεί σε συναυλιακούς χώρους, αλλά και ότι μπορεί να κερδίσει τον μέσο ακροατή.
Κείμενα, φωτό: Αλέξανδρος Γκαλλέττι




0 Comments