6949256666 press@keysmash.gr

OnStage! Dark Angel, Xentrix @ Gagarin 205

keysmash powered by dycode

Ποιος να μου το ‘λεγε… Οι Xentrix στην Ελλάδα μας, στα δυο μέτρα, πάνω στη σκηνή. Τις θυμάστε εκείνες τις διαφημίσεις για το “For Whose Advantage?”, το θυμάστε το εξώφυλλο στο Δισκάδικο της Αθηνάς; Και τώρα, τριάντα-φεύγα χρόνια μετά, οι Άγγλοι κοπανάνε στο Gagarin. H τετράδα καταλαμβάνει θέσεις, σετάρει και αρχίζει να φτύνει βαρβάτο Μέταλ. Ταχύτητες υψηλές, κατεβάσματα που κάνουν κακό στον σβέρκο. Δικασιές και riff και αξιοπρεπέστατος ήχος. Τώρα, αν μου πείτε ότι τσεκάρετε τα βιντεάκια στο youtube και ακούτε καλύτερα απ’ ό,τι στο LiVE… Έχει να κάνει με το πού βρίσκεται εκείνος ή εκείνη που ηχογραφεί.

xentrix2376

Οι Xentrix την ιδρώνουν τη φανέλα. Παίζουν, συνδυάζουν μερικές φοβερές προ-ηχογραφημένες εισαγωγές με το LiVE παίξιμο, έχουν το ύφος και τον τρόπο και το κοινό γουστάρει με χίλια. Είδα μπόλικους γνωστούς να χτυπιούνται στις μπροστινές και το χάρηκα. Ωραία κάφρικη μελωδία. Δυναμικοί όλοι τους, το έκαναν χαράκωμα το σανίδι του venue και μπράβο τους, γιατί έτσι περπατάνε οι συναυλίες. Και η ανάρτηση για το δισκάδικο στην Αθήνα… Τι ωραία κίνηση, έτσι; Τόσο ωραία, όσο και το ότι έσκασαν μύτη όταν έπαιζαν οι έτεροι και φωτογραφήθηκαν με όσους τους πήραν γραμμή.

Behind The Walls Of Treachery, Balance Of Power, Questions, Reckless With A Smile, Bury The Pain, The Alter Of Nothing, The Red Mist Descends, For Whose Advantage?, Crimes, Black Embrace, Dark Enemy, Everybody Loves You When You’re Dead, Seven Words, No Compromise

xentrix2384

Δέκα και μισή πήγε, ε; Έρχονται οι σκοταδάγγελοι; Καλώς να ορίσουν λοιπόν. Απόψε έχει ολόκληρο το “Darkness Descends” και συνολικά, όπως μου είπε ένας φίλος, μετά το πέρας της συναυλίας, μιάμιση ώρα ξύλο χωρίς διάλειμμα. Για την ακρίβεια ογδόντα έξι λεπτά σφαλιάρας και κλωτσιάς. Κάθομαι πίσω πίσω, μετά το απαραίτητο προσκύνημα κοντά στο κάγγελο και παρακολουθώ. Η μίξη που έρχεται στ’ αυτιά μου είναι τέτοια, που από μόνη της προϋποθέτει ότι στραμπουλάμε μύες και κόκαλα σε κάθε τραγούδι τους. Τα τύμπανα μπροστά, οι κιθάρες ακούγονται στα σόλο, η φωνή μπροστά και ο Hoglan παίζει ό,τι απαιτεί οκτώ χέρια και τριάντα πόδια. Η δίκασές του αδιανόητες! Είναι εξάηχα, είναι τριακοστά δεύτερα… Ό,τι θέλει εκείνος είναι! Επίσης… ρε παιδιά… έχει βάλει ελαφρύ flanger στο hi-hat o τρελάκιας;

da2379

Ο Ron Rinehart είναι μεγάλο μούτρο. Είναι λογάς, είναι τρομερά επικοινωνιακός και αποτελεί ξεκάθαρα την κορυφαία λύση για μπροστάρηδες σε τέτοιες μπάντες – σε μπάντες γενικότερα, θα πρόσθετα. Ευχαριστεί, ευχαριστεί ξανά, τα χώνει σε αυτούς που ακούνε Pop και που δεν ακούνε Thrash, μιλάει για τη χώρα μας και τους οπαδούς. Μας λέει και μια χαριτωμένη ιστορία. Πέταξε από την Αριζόνα στο Λος Άντζελες και από κει στη Γαλλία και μετά εδώ. Και του χάσανε τις βαλίτσες, σ’ αυτό το τελευταίο! Και αναγκάστηκε να πάρει ένα από τα Tshirt που πουλάνε και να κόψει τα μανίκια, αναγκάστηκε να φοράει για τρεις μέρες το ίδιο παντελόνι… Και δεν μασάει μία! Γκαρίζει και φωνάζει και αυτή η χροιά του… Τη μια να φλερτάρει με εκείνη του Araya και σε κάποια σημεία να μου θυμίζει έναν πολύ θυμωμένο Phil Rind. Μας ξετρέλανε αυτή η χροιά…

Crowd surfing, stage diving… Γενικά, πολλά πόδια στον αέρα και πολλά κεφάλια παράλληλα με το έδαφος. Το κοινό φωνάζει, το headbanging δεν θέλει να σταματήσει. Πολλά παιδιά εμφανίζονται, χωρίς μπλούζα, τίγκα στον ιδρώτα, εξαφανίζονται φεύγοντας από την κεντρική πόρτα και εμφανίζονται λίγο αργότερα, ακριβώς το ίδιο και τραβάνε πάλι για τις μπροστινές γραμμές. Αυτοί είναι οι πόλεμοι που θέλουμε, έτσι δεν είναι; Και μόνον αυτοί.

da2381

Ο Hoglan προλογίζει το “Death Is Certain (Life Is Not)”. Ευχαριστεί και εκείνος με τη σειρά του. Η μπάντα έχει παίξει παραπάνω από τίμια. Μιλάμε για κοπάνημα χωρίς σταματημό. Και τα μερικά δευτερόλεπτα ανάμεσα στον χαμό υπάρχουν μόνο για λίγο νερό, μια και πάνω στη σκηνή οι θερμοκρασίες είναι πολύ επικίνδυνες. Ο Rinehart μας απευθύνεται ξανά. «Έχω πολύ άσχημα νέα». Έχουν μόλις δύο κομμάτια ακόμα. Ο χρόνος τελειώνει, το ίδιο και η μπύρα, όπως σημειώνουν οι ίδιοι. Το “Black Prophecies” ισοπεδώνει και ό,τι του γλύτωσε, το έχει γραπώσει το “Perish In Flames”. Εμφανισάρα!

We Have Arrived, Time Does Not Heal, Never To Rise Again, No One Answers, The Promise Of Agony, Darkness Descends, The Burning Of Sodom, Hunger Of The Undead, Merciless Death, Death Is Certain (Life Is Not), Black Prophecies, Perish In Flames

Το θεωρώ μεγάλη τύχη που μπορώ να βλέπω αυτές τις μπάντες, έστω και το κενό των τριάντα και πλέον χρόνων από τότε. Σημασία έχει η εμπειρία και μόνο. Ο χρόνος είναι σχετικός και δεν θα ασχοληθούμε με τα «σχετικά». Μόνο με τη μουσική και όλα αυτά που εκείνη «προσκομίζει» στον οργανισμό μας. Σημαντικό επίσης το ότι η παραγωγή φρόντισε το «ωράριο» των σετ των σχημάτων και έτσι όσοι έφυγαν μετά το LiVE, μπόρεσαν άνετα να προλάβουν τρένο, μετρό ή λεωφορείο. Ο άγγελος άπλωσε τα φτερά του και πέταξε γι’ αλλού. Το αποτύπωμά του όμως δεν θα αλλοιωθεί ποτέ. Πάντα τέτοια!

Κώστας Κούλης, Γρηγόρης Μπάκος

Φωτό: Έλενα Βασιλάκη

da2383
Please follow and like us:
Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
LinkedIn

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *